Z večno ljubeznijo te ljubim

 VESELJE V GOSPODU

Odkrijte izjemno veselje in mir, ki ju prinaša globoko povezovanje z ljubečim Očetom prek molitvenega premišljevanja in sprejemanja Božje besede, kot je opisano v tem prispevku.


Z večno ljubeznijo te ljubim. (Jer 31,3)

Najprej se zavem navzočnosti Troedinega Boga in prosim za milost Svetega Duha, da osvobodi moje srce in ga napravi rodovitnega za Božjo besedo, ki jo bom smel brati, poslušati. Nato večkrat počasi preberem in poskušam v veri sprejeti besede Pismo Očeta. Naj se mi ne mudi nikamor.

Lahko večkrat preberem celotno pismo ali pa znova in znova ponavljam le izbrane besede ali stavke ter jih potem v tišini srca poslušam v sebi ... Tudi če teh besed v polnosti ne dojemam, jih sprejemam, ker mi jih govori Bog, ki je do mene naklonjen, spoštljiv in ljubeč. V srcu obudim držo ljubečega spoštovanja in naklonjenosti do njega, ki mi podarja to besedo ter vsak trenutek življenja. Ob tem, kar prebiram, lahko slavim Očeta in se zahvaljujem njemu, ki se mi daje čutiti in notranje okušati po besedi.

Na koncu lahko tudi sam napišem pismo svojemu Nebeškemu Očetu. Ko se umirim in se zavem navzočnosti troedinega Boga, berem v molitvenem duhu Očetove besede ter jih z odprtim srcem poslušam in sprejemam vase …

Posamezne besede/stavke, če želim, lahko podčrtujem, jih ponavljam v ritmu dihanja, si predstavljam njihovo vsebino, dopuščam, da se odtisnejo v moj spomin, srce, gledam, kako odmevajo v meni. Lahko jih prepišem ali pa se jih naučim na pamet … Lahko ga kaj vprašam ali pa mu povem to, kar doživljam v svojem srcu. Na ta način se učim poslušati Božjo besedo, v kateri lahko tudi počivam ali se oddahnem.

Očetovo pismo

Draga hči! Dragi sin!
Ti me morda ne poznaš, vendar jaz vem vse o tebi. (Ps 139,1)
Vem, kdaj sedeš in kdaj vstaneš. (Ps 139,2)
Poznam vsa tvoja pota. (Ps 139,3)
Celo število las, ki pokrivajo tvojo glavo, mi je znano. (Mt 10,29-31)
Ustvaril sem te po svoji podobi. (1 Mz 1,27)
V meni živiš, se giblješ in preprosto bivaš. (Apd 17,28)
Mojega rodu si. (Apd 17,28)
Poznal sem te, preden si bil/a spočet/a. (Jer 1,4-5)
Preden sem upodobil stvarstvo, sem te izbral. (Ef 1,11-12)
Nisi napaka, saj so vsi tvoji dnevi zapisani v moji knjigi. (Ps 139,15-16)
Določil sem čas in kraj tvojega rojstva in bivanja. (Apd 17,26)
Z veliko skrbjo si čudovito ustvarjen/a. (Ps 139,14)
Sam sem te stkal v telesu tvoje matere. (Ps 139,13)
Od naročja tvoje matere sem te varoval. (Ps 71,6)
Tisti, ki me ne poznajo, o meni napačno govorijo. (Jn 8,41-44)
Nisem jezen oziroma oddaljen, pač pa sem popoln izraz ljubezni. (1 Jn 4,16)
Moja velika želja je, da bi te mogel zasipati s svojo ljubeznijo. (1 Jn 3,1)
Preprosto zato, ker si ti moj otrok in sem jaz tvoj Oče. (1 Jn 3,1)
Ponujam ti mnogo več, kot ti more nuditi tvoj zemeljski oče. (Mt 7,11)
Kajti jaz sem popolni Oče. (Mt 5,48)
Vsak dober dar, ki ga prejemaš, prihaja iz mojih rok. (Jak 1,17)
Tvoj skrbnik sem in skrbim za vse tvoje potrebe. (Mt 6,31-33)
Moj načrt za tvojo prihodnost je vedno poln upanja. (Jer 29,11)
Z večno ljubeznijo te ljubim. (Jer 31,3)
Veselim se nad teboj in prepevam od radosti. (Sof 3,17)
Nikoli ne bom prenehal delati dobro zate. (Jer 32,40)
Ti si namreč moja posebna lastnina – si moj zaklad. (2 Mz 19,5)
Z vsem srcem in z vso dušo želim poskrbeti zate. (Jer 32,41)
Če me boš iskal/a z vsem svojim srcem, me boš našel/la. (5 Mz 4,29)
Veséli se v meni in dal ti bom, česar si tvoje srce želi. (Ps 37,4)
Več lahko storim zate, kot lahko ti prosiš ali misliš. (Ef 3,20)
Jaz sam te namreč opogumljam in utrjujem. (2 Tes 2,16-17)
Sem Oče, ki te tolaži v vsaki tvoji stiski. (2 Kor 1,3-4)
Želim, da veš, da sem s teboj; ko si v stiski – sem ti blizu. (Ps 34,18)
Kakor pastir pase svojo čredo, te nosim v svojem naročju in te stiskam tesno k svojemu srcu. (Iz 40,11)
Nekoč bom obrisal vse solze s tvojih oči. (Raz 21,3-4)
In odvzel bom vse tvoje bolečine in vse trpljenje, ki si ga moral pretrpeti na zemlji. (Raz 21,3-4)
Tvoj Oče sem in te ljubim tako, kot ljubim svojega Sina, Jezusa Kristusa. (Jn 17,23)
V Jezusu sem ti razodel vso svojo ljubezen. (Jn 17,26)
On je namreč prišel, da bi ti povedal, da sem vedno na tvoji strani, da nisem proti tebi. (Rim 8,31)
Jezusa sem poslal, da bi ti povedal, da ne štejem tvojih grehov. (2 Kor 5,18-19)
Njegova smrt na križu je bila temeljni izraz moje ljubezni do tebe. (1 Jn 4,10)
Vsemu, kar sem kdaj ljubil, sem se odpovedal, da bi si pridobil tvojo ljubezen. (Rim 8,31-32)
Če sprejmeš dar mojega Sina Jezusa, sprejmeš mene. (1 Jn 2,23)
In nikoli te nič več ne bo moglo ločiti od moje ljubezni. (Rim 8, 38-39)
Pridi, vrni se domov in priredil ti bom največjo gostijo, kar so jih kdaj videli v nebesih. (Lk 5,7)
Od davnih vekov sem Oče in vedno bom ostal Oče. (Ef 3,14-15)
Vprašanje imam zate: “Hočeš biti moj otrok?“ (Jn 1,12-13)
Čakam te. (Lk 15,11-32) Tvoj Oče


Po branju nekaj trenutkov ostanite v tišini, …

… dovolite Božji besedi prepojiti vaše srce. Naj vas občutek Božje prisotnosti in ljubezni napolni s tiho radostjo in mirom. Delite svoje misli in izkušnje v komentarjih spodaj, vaše doživetje bo zelo verjetno spodbuda za nas vse. Odkrijte izjemno veselje, ki ju prinaša globoko povezovanje z ljubečim Očetom prek molitvenega premišljevanja in sprejemanja Božje besede, kot je opisano v tem prispevku.

Za www.zupnijavinica.com pripravila Tina Šikonja Hudelja.
Vir: Celoletne duhovne vaje Šola odnosov in odpuščanja. Ignacijev dom duhovnosti, Ljubljana. 2018-2019.
Foto: CanvaPro

Komentarji